۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
بازدید:۲۶۰
صد آنلاین | سرهنگ باباپور از دستگیری یک نفر از توزیع کنندگان مواد روانگردان جدید در شمال و شمال غرب پایتخت در محله سعادت آباد خبر داد.
کد خبر : ۳۴۲۵۶

به گزارش صد آنلاین ، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از توفیق این پلیس در دستگیری یک نفر از توزیع کنندگان مواد روانگردان شمال و شمال غرب پایتخت در محله سعادت آباد خبر داد و اعلام کرد: از مخفیگاه این تبهکار ۹ کیلوگرم انواع مواد روانگردان جدید و بسیار مهلک و خطرناک کشف شد. 

 

 

 

 


وی گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک فروشنده مواد مخدر در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دوم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

باباپور افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه‌ متهم مشخص شد نامبرده با خودروی سواری و موتورسیکلت اقدام به توزیع و خرده فروشی مواد روانگردان می‌کند و ضمن اجاره یک باب منزل اقدام به قاچاق مواد می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بیان کرد: با جمع آوری اطلاعات به دست آمده، ماموران ضمن به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفی‌گاه این قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری متهم را آغاز کردند.

سرهنگ باباپور اظهار کرد: ماموران پلیس در عملیاتی دقیق و منسجم با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به محل فعالیت متهم وارد شدند و ضمن دستگیری وی در بازرسی از محل موفق به کشف ۹ کیلو گرم انواع مواد روانگردان جدید بسیار مهلک و خطرناک شدند.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

4461/س
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها